tråååk

ja den här dagen går ju inte snabbt alltså. jag har bara varit på jobbet i 2½ timme och håller redan på att dö av tristess. ska inte äta förens om 1½ timme heller. och får inte gå hem förens 6 ikväll. pust...men ja, jag har ju iaf incheckningen på fredag att se fram emot. var där igår också. det var underbart! som vanligt! once you go IC, you never go back. 

men ja den 15e där då ska vi på kryssning iaf. det ska bli najs. att få göra nåt skoj.  

jag vill hem nu! vill bara vara hemma och sova i min säng hur länge jag vill på mornarna och ha hur mycket pengar som helst så jag slipper tänka på att behöva göra nåt för att få pngar att ha skoj för. pust, jag blir så less. livet är hårt, haha.

Kommentarer
Postat av: Carro

Tänk på hur kul vi ska ha med pengarna sen. Det är det enda som får mig att överleva.

2008-07-23 @ 05:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback