...

nu är sommarjäveln snart slut! var fan har den här sommaren tagit vägen liksom? nu är det ju iaf lite fint väder. idag ser om möjligt ut att kunna bli ännu finare väder än vad det var igår. det är inte så dumt! =P
så det blir lunch på terassen med den gudomliga utsikten, fasikens va fint det är i stockholm!

efter jobbet sen så blir det lite after work på terassen. så vinflaskan är med och jag ska bryta min 2 veckor långa vita period. hur kunde det hända? har inte varit såhär nykter på flera år! hur sen vecko planeringen ut för övrigt då, aa just det jobba sent imorrn så fredagen kommer bara att försvinna ut i tomma intet och sen blir det jobb 10-14 på lördag och efter det ska jag upp på stan och se om ajg kan hitta nåt roligt att inhandla nu när lönen kommer imorgon. fast ja, jag har ju typ inga pengar ändå då...snål birka lön =P

ja nej nu ska jag engagera mig i de som ringer och inte sitta här och babbla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback