vår kärleksresa.

jag kan inte sluta tänka på kärleksresan som jag och carro ska fara iväg på i höst. jag kan knappt bärga mig. fast kärleksresa kanske är att överdriva men jag känner sån kärlek inför själva resan så ja, det finns inget annat ord som passar.
sitter här och kollar ltie resor, skiriver ltie blogginlägg och spelar harpan mellan samtalen som inte är så många idag. igår var det väldans lugnt också så ja, vad ska man annars göra. och jag fattar verkligen inte varför jag är så jävla trött vareviga dag. jag orkar inte med det här. jag vaknar aldrig till ordentligt. fast på vår kärleksresa ska vi bara ägna oss åt rekreation och plaskande i vattnet. det kommer bli underbart. man lär ju behöva vila upp sig efter nollningen fast det kommer troligtvis inte bli lika hårt som det blev förra året. hoppas jag iaf!

jag känner mig så filosofisk idag. jag kanske ska skriva en dikt som jag kan påta med under dagen. mycket vackra och filosofiska ord nu. fast det är jävligt svårt att skriva idag, har så långa och vackra naglar att det liksom tar emot på tangenterna när jag försöker trycka på dem.

ja jag ska väl återgå till harpan och världens längsta dag. men snart är det helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback