working times

jaaha, sitter här en slö eftermiddag på jobbet och snackar mest skit med alla runt omkring. det ringer nästan ingenting och då har ju inte jag så överdrivet mycket att göra alltså. sitter och kollar aftonbladet, läser lite bloggar, läser ut några böcker och ja you name it. ganska soft jobb.
fast nu innan lunch fick jag en rejäl utskällning av en stressad karl som hade problem med humöret. haha, oj va arg han blev för att jag inte hade någon lyxhytt kvar. fast det roliga var att han liksom itne ens skulle ha en lyxhytt. pust, han hade nog bara inte fått till det på länge!!!

ska sitta här i 3 timmar till idag alltså. pust. har en jävla lust att åka upp till borlänge och träffa dom som är där men ska jobba nu i helgen och nästa helg. men sen kanske? något som passar er däruppe?

mor ohc far åkte till växjö inatt och kommer int ehem förens nästa helg! det är ganska söft alltså. fast jag ser inte fram emot all blomvattning! sånt man får ta.

föresten, hur känns det med en kryssning i augusti eller september? nån som är på? kan dock bara ta med de över 23 =S

ojoj nu ringer det faktiskt här, åter till: Välkommen till Birka Cruises du pratar med Terese. med den fjolligaste röst du kan tänka dig!

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback