everyday life

jaha, så var det ny vecka. trött satan. om jag ändå kund elära mig att gå och lägga mig i tid åp kvällarna, men icke sa nicke. första dagen som ordinarie på jobbet och det har funkat bra. har bara gjort några fel :P

vi fick ju tillbaka den där personlighetsanalysen förra veckan, kommer inte ihåg om jag sa nåt om det. men de var väldans spännande. jag är väldigt gul som är utåtriktad. och i birkas nytt (interntidningen ;)) så är jag med. eller alla vi sommarfåglar som dom kallas oss. trevligt...och påtal om pulsen (personlighetsanalysen) var lite förklarad i den. jag har ju sett det förut och tänkt att det där ska jag ta reda på. för där står det hur andra människor kan uppfatta mig och det är skrämmande. för det är ju precis så, ska skriva det snart men alltså. det är asskönt på jobbet att kunna säga att jag är gul om det är någon som man kanske råkan trampa p¨å tårna eller nåt. eller det är ju bra överallt och inte bara på jobbet. här följer de saker om männiksor i omgivningen kan uppfatta mig, men det är bara en del av  min personlighet och ja, jag vet ju att det är sant.

Hur ser du dig själv?

  • utåtriktad
  • dynamisk
  • entusiastisk
  • inspirerande
  • optimisktisk
  • engagerad
  • idérik
  • öppen

Hur andra kanske ser dig? 

  • mycket snack, ingen verkstad
  • ordrik och utvävande
  • indiskret och taktlös
  • tidsoptimist
  • känslosvall
  • överpositiv
  • egenkär
  • ytlig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback