Första dagen on birka

jag var så jävla nervös igår. men idag när ajg kom 40 minuter för tidigt till jobbet så kände jag direkt att det här är rätt. det har varit askul hela dagen. även fast vi egentligen inte har gjort nåt så har vi bara haft kul. Alla är så glada och trevliga. och när man inte väljer att sätta sig vid ett ensamt bord när det redan sitter typ 5 kompisar som jobbat där i 20 år vid ett annat, utan sätter sig vid dom. då känner man sig välkommen! åå om alla dagar kommer att vara som den här, vilket jag daktiskt tror så kommer de bli the best summer ever!

har hunnit ombod på båten oh pratat med hanna och fått en välkommen till birka present också :) himla trevligt. kommer eventuellt att träffa henne imorgon också :)
och jag kommer att kunna åka gratis hela sommaren, så nån som vil med? ;)

en av de nya sommarjobbarna är tillsammans med en som jag har gått i parallel klass hela mitt liv. världen är allt bra liten! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback