första dagen,hamnfestivalen

haha, jag bara älskar atti bservationssyfte betrakta mina föredetta bästa vänner ´för att nu se hur man tidigare var. jag känner sån fruktansvärd skillad från när jag var en av dem till att jag nu är en bekant till dem. otroligt givande i min syn om människor.  samtidigt väldigt jobbigt att förstå att jag nu inte alls njuter av deras sällskap som jag tidiagre gjort utan mera ett tidsfördriv. jag behöver mer. var på förfest med alla de mina (nästan)  men det blev mest obbigt att försöka passa. känner att jag har lärt mig känna av människor på ett helt annat vis, jag vet vad just hon menar när hon gör på det viset. det slutar mest med att jag blir irriterad över hur förutsägbara människor är.

hade däemot en välfigt trevlig dag på jobbet men AVV henny (henry). var jävligt jätte lugnt. hann ringa till i stort sett hela telefonboken i ren uttråkning idag :p. och tiden däremellan skrattde vi oss fördärvade om spermapooler och annat trams.

they all fly throuh the universe.

är fortfarande putt på vissa, men orkar nog inte bry mig...orkar inte ta diskussionen!! men the yellow me keeps going on!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback