Impulser!!

ja igår när jag satt  och väntade ¨på att kristin skulle sluta för ajg skulle skjutsa henne till tåget så fick jag ett sms av carro som sa att vre detinte kul om du skulle komma hit till borlänge och hänga med mig ikväll, typ. och jag är ju inteden sm är den så ja 1½ timme senare sitter jag på tåget till borlänge. jg älskar våra impulser!
det började lugnt med vin på carros underbara balkong och en massa snack och sentimentala samtal. det var hur nice som helst me sen gick vi iväg en sväng och då blev det inte så trevligt längre dock. men ja, man ka väl inte hänga upp sig på sånt men jag tror inte att jag någonsin mer vill ha med den människan att göra.
det var iaf underbart att vakna på lftmadrassen och veta att carro liggr i rummet bredvid. så när nils hade vågat sig in för att vecka henne så låg vi i deras sköna säng och snackade ett tag innan vi gick ner till pizzerian för att inhandla lite brunch. sen var det dags att åka hem igen. detvar en rolig liten tripp mn nu är jag helt slut efter helvetesfärden på ett tåg där det var en miljard grader varmt och luften stog still och ska njuta av att vara helt ensam i huset nu :)

jag är jätte nervös för måndagen. men det kommer nog gå bra, får vi hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback