jag är putt

gaah, jag får panik på folk!!! ska fan sluta ha med människor att göra. så, då var det bestämt. alltså jag har bara svårt att förstå själva grejen. men det är väl kanske för att jag aldrig skulle ha samvete att göra nåt sånt. det kanske är jätte vanligt bland alla andra, kanske bara är nåt jag missat?!!?

ja en kul sak däremot, hade bäst statistik av alla sommarbarn ¨på jobbet igår. tog 10,5 samtal i timmen. målet för privatsälj är 12. så det är ju inte långt borta och det var min första riktiga dag :)

men ååå vill inte gå och lägga mig putt. då kommer jag vakna på dåligt humör också säkert. en jävla tur att jag bara jobbar till 5 imorrn och att jag har en god matlåda. annars hade nog snaran lockat mer än kudden.

jag vill gå på bio också. pust, jag hatar när jag är såhär bitter.

Kommentarer
Postat av: Carro

Du kan ju inte skriva en sån inledning utan att förklara, jag vill veta!

Postat av: Terese

haha, ja men man vet ju aldrig vem som läser. äbgar inte skriva ut namn :p vill bara mena för att på s sätt förvilla :p

2008-06-28 @ 00:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback