just another sleepless night

har haft så fruktansvärt svårt att sova nu sen förra veckan. blir alldeles hyper och rastlös såhär framåt natten. lite drygt med tanke på att jag ska upp och ta tåget strax efter 7 imorgon. men jag sitter mest och gäspar där strax innan lunchen ä jag inte trött mer så det är ju bra iaf :P

tåget var försenat även idag när jag skulle hem. och idag var det 45 minuter försenat och inte bara 20 som igår. ska det bli såhär varenda eftermiddag kommer det att bli lite trist. meeen men, what to do what to do. kul att sitta på centralen och bara glo på folk också. men kanske blir lte trist i längden.

för alla er som kollade på plus idag så kanske ni såg en avlång byggnad på andra sidan vattnet strax bakom slänggungorna på grönan, det är mitt jobb :) stolt som få!

Kommentarer
Postat av: Carro

Fan asnice ju, jag ska va med dig när jag e hemma. du måste festa med oss!

2008-06-12 @ 20:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback