slöhög

jag är inte van att inte göra absolut ingenting på det här viset. därför började jag rensa ut koja idag. den var fylld med kartonger från morfar och nu står de alla i garaget istället. för när carro kommer så ska vi sova i kojan så det nästan känns som att man är ute och campar. eller kasnke inte men ja iaf.
gårdagens orosmoln har lagt sig. tack och lov så blev det nog inte så farligt sm jag trodde där en stund. det kan kasnke bli ritkigt bra, men än är det inte över så jag ska nog inte ropa hej än.

ja idag så är det tisdag alltså. bara 5 dagar kvar tills jag skabörja jobba. är så otroligt nervös, men så förvantansfull. pust, det är så jobbigt.

dags att gå ut och steka och lösa lite bok. :)

carro, hur har det gått med flytten?

Kommentarer
Postat av: Carro

hej,

det går jättebra. Tessan och Elin var över på lite vin igår så hade vi tjejkväll. du saknades!

har inget internet än så därför är jag lite off.



vi ska sova i en koja? fan vad nice!

allt bra med dig?

2008-06-04 @ 12:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback