sommarbarnskryssning

för ett par timmar sedan kom jag hem för första gången på 3 dagar. det började i tisdags när jag stannade i sthlm för att g ut och ta en öl med carro och hennes stockholmsvännervilket var himla trevligt. dt blev en massa billig öl och karaoke. sen for vi till hässelby och sov för att sedan allt för tidigt igår åka in mot stan för att jobba igen.
och igår efter jobbet så åkte vi sommarbarn som vi kallas på kryssning med chiif Therese och coach Jenny. det var såå jävla kul.
vi började med en lite säljutbildning i konferencen för att sedan gå ner till taxfreen och handla lite granna. och just det, alla fick olika hytter ska jag säga också och jag och henny fick deluxen ;) den var rätt nice, jätte fönster ut och en asskön dubbelsäng. den var dock lite kinky med speglar åt alla håll och kanter. men det var nice, och vi hade skumpan att knäcka när vi kom ombord :)
men ja vi åt en grymt god middag igår och sen träffade jag hanna en liten stund innan hon nästan föll ihop av utmattning och gikc ner och sov. men vi sommarbarn, iaf typ 5 utav oss fortsatte kalaset. jag, adam, lina, olle och sebban sprang omkring och garvade och hade bara så jäävla kul. adam kom över sin närhetsskräck och bjöd upp mig till en dans som inte gick på rosor om man säger så. och sen sprang c omkring på diskot mest hela kvällen tills de stängde och vi kännde att det var dags att sova om vi ska knna vara med dagen efter. aa just det, adam fyllde år igår så dansbandet bjöd upp honom på scenen och sjöng för honom, det var jätte kul.
så imorrse var det frukost i ottan nästan för att sedan bege sig upp mot spa-avdelningen för jag hade vunnit en ansiktbehandling. det var ju inte så lite skönt det :P
men sen har vi inte gjort så mycket än lite frågesport och rundvandring i de olika hytterna och sånt. himla trevligt. det kommer att bli grymt kul i sommar, vi är ett jävla bra gäng!
dags att sova nu tror jag så jag orkar med midsommar imorgon. pust och stön!

Kommentarer
Postat av: Elin

Kryssning och spabehandling...? Du lever lyxliv du:)

2008-06-19 @ 23:47:15
Postat av: Terese

haha ja men nästan så :P

2008-06-21 @ 16:44:52
Postat av: Carro

du fick ju kul på kryssningen ändå? du var inte för trött? jag blev sjuk "/

2008-06-23 @ 09:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback