utekväll i storstan

jao idag kom AVV carro till stockholm så imorgon efter jobbet ska jag ta tuben till medborgarplatsen och vi ska dricka öl och snacka skit. ILOVE. så idag har jag packat resväskan för kommer att stanna i sthlm imrogon natt och sen på onsdag så far vi iväg på kryssning med jobbet. dåligt planerat av chiiifen att beställa maten till 9 när fotbollen börjar då dock.

och ja, nu sitter jag där på terminalen och pratar i telefonen hela dagarna. det är så jävla kul. dagarna går så fruktansvärt fort och det är så roligt när alla glada människor ringer och vill boka lite kryssningar :)
är ju jävligt kul att man har en massa bra människor att jobba med också. henry bland annat är ju underbar!

haha, igår fyllde min kära kusin david 18 år. grattis! och så mycket som vi skrattade när vi försökte tänka ut ett sommarjobb till honom har jag nog itne skrattat på hur länge som helst. det bästa vi kom fram till var ryskväckning (felsägning, magnus menade att han skulle bli kriminell och syssla med väskryckning) och att han skulle gå upp tillgolfbanan på nätterna och leta bollar och sen sätta sig i stockholm och kriva en skylt där det står "Kop mina böllar" eller sätta sig utanför toaletten på centralen och stånka lite med en skylt: "jag är bajsnödig." eftersom det där kostar 5 kr att gå på toa så skulle han nog tjäna en hacka =P

dagens goda gärning: gav en kille på tåget 10 kr så han kunde få åka till örebro istället för att bli avslängd i bålsta, jag önskar ingen det helvetet!
 
men nej nu ska jag gå oh lurka och sen är det dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback