uppsala på fredag

måste åka dit. och ska göra det på fredag. så det blir nog inte så mycket till supande imorrn. gör det jag ska och sen blir det nog hemgång. måste vara i uppsala hyfsat tidigt för det är bara besökstid fram till 2 eller nåtsånt.
vi visste ju att några fingrar var döda på honom och att de skulle ta bort dom men idag när mamma och anders var där så fick de reda på att han ska operera bort rätt mycket imorrn. idag kunde han inte ens prata.
ska bli så oerhört skönt att få komma hem och träffa mamma.
skönt att det är lite som händer nu så jag har annat att tänka på emellanåt. herrmiddagen bland annat, det kommer bli bra! haha
fast har lite ångest för att åka ändå till göteborg. visst det ska bli askul men skulle kännas otroligt hemskt om nåt skulle hända medan vi är där.

jaja, nu kan jag glädjas lite över att få träffa honom och alla andra på fredag.

har ju iaf humörsvängningar som heter duga. nu klarar jag inte riktigt att dölja allt bakom mitt skratt längre, va man lär känna sig själv under sånna här prövningar. och samtidigt upptäcker jag vilken svag människa jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback