Nu börjar tålamodet ta slut

nu får det gärna bli "sommarlov" bums. är helt oinspirerad och lite sånt men ja, annars är det väl okej.
Min älskling har ju äntligen kommit hem igen så på den fronten är det jätte bra men ja, nog för att jag har sällskap hela tiden nu så finns det mer som jag vill ha.

precis som carro sa idag när vi satt och kollade på resor, varför plågar vi oss själva på det här viset? och det är fan frågan. just om det där så är det ju så att vi ska åka utomlands där i början på september eller nåt sånt och kollar redan nu på sistaminuten resor vilket gör oss mer än nödvändigt peppade för att vara i mitten på maj. men snart ärdet sommar och man får börja jobba och se kommer sommaren att gå fort får vi hoppas. vi har ju iaf nåt spännande att se fram emot =)

nej nu ska jag fortsätta fundera över om det finns nåt kul att göra, jag ger aldrig upp!

Kommentarer
Postat av: Tess

skulle du få vidrigt tråkigt finns det alltid en lägenhet på jax du kan städa.

2008-05-13 @ 19:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback