Ooo sole mio

Älskar vädret som är idag!! har setat ute hela dagen och faktiskt pluggat lite. och nu har jag fått en bonnbränna som inte är av denna värld. det syns ju var tröjan har setat och även att jag harhaft solglassisar på mig. näsan är vit men resten av asiktet har en vacker brun nyans!  vi kommer att vara bruna som negrer innan vi har kommit iväg på vår älskade semester carro!!

nu är det slutspurt på ritkgit i skolan också. har bara ett antal tentor kvar och sen åker jag hem på lördag för att joina in i kulturer i möte i skolparken hemma i ljuvliga enköping :) ska kolla lite engmans kapell med familjen och resten av stan. men kommer dock att sakna borlänge lite...eller som det alltid är inte staden men människorna. vi har haft så fruktanvärt kul nu i vår. Tuffa gänget som har hängt och spelat yatzy och fått träningsvärk efter heldagar med asgarv och sexsnack. och gårdagens sånger och även dagens för den delen var ju helt gudomliga, briiibriii (flöjten)
men sommaren kommer att gå fort när man väl har kommit igång med jobbet. på tal om jobbet så har jag fått schema för intoduktionen nu och jag älskar det. speciellt den grejen att vi ska avsluta veckorna med en kryssning!! :)

nej nu ska jag packa träningsväskan och bege mig mot skolan igen för nu är det FUM klockan 5. ser ju inte alls fram emot det men ja, är man så dum att man tackar jag till sånt så får man skylla sig själv lite granna...........

Pussel
 

Kommentarer
Postat av: Carro

PRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR *flöjten*
jag vet, jag kommer vara svart innan vi åker!

2008-05-28 @ 16:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback