snabbtripp till rättvik

jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag älskar impulser.
igår kväll ringde ronnie och sa att dom skulle kalasa lite och en halvtimme senare fann jag mig själv sittandes på t¨get dit. kommer dit, AVV snoddas väntar vid tågstationen coh kör upp mig till ronnies lilla stuga i skogen. där väntar politiker micke som numer bor i enköping tydligen och svenngren f¨rån halmstad som var med på den mytomspunna kryssningen som skedde för typ 3 år sen eller nåt sånt. jag minns honom inte men han var trevlig. vi var dock båda lite smådryga och förstog inte riktigt när den andra skämta så ett tag där vart det konstigt. men det löste sig och jag var stand in fru för hans vanliga var inte där. vi satt där me inget roligt hände så vi åkte ner på byn och där hände inget alls förutom massa ständ som höll på att byggas så det blev statiol så pojkarna fick äta och sen mot ronnies place igen. Sen hittade jag det coolaste ever, jag blev överlycklig och om carro hade varit där tror jag att hon hade fått en hjärtattack, minst. Ronnie har hitleröl och hitlerchampagne.
sen blev det luftmadrass liggande för inte fan kunde jag somna, svenngren stackarn var nog rätt less på mig som rörde mig hela tiden så inte han kunde sova och när jag väl hade somnat, då väckte han mig. hmfg.
sen åkte jag med micke ner till tågstationen vid 8 och tog tåget hem och nu ska jag sova så att bakfyllan lindras en aning.

Kan inte bara alla komma tillbaka till borlänge, det är nästan så att jag saknar er en aning. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback