bara en annan kväll i enköping

har varit hemma i tre dagar nu blir det väl och älskar varje sekund. nu när jag har haft lite mer tid än vad man annars brukar ha känns det bara lugnt och skönt. Gårdagen spenderades med farmor. Vi var ute och åt lunch och gjorde diverse ärenden och för att vara vi två så kom vi väldans bra överens. Tillslut kom min fökylning och gjorde slut på det dock.

Idag har jag gjort lite ärenden och sen blev det hockey och häng med gänget. Eller iaf större delar av det. Har diskuterat spiritualism med börderna kyhlström och det var fascinerande. Sköna grabbar det där alltså.

Imorgon blir det seg dag skulle jag tro och sen blir det till häng hos någon av ovannämnda bröder efter middag med familjen som jag hoppas det finns en bror i också. annars blir jag ännu mer putt på tofflar. nog för att vi är syskon men toffleri kan vara det värsta ever. Nästan så jag funderar på att skita i att åka på hans konsert på söndag bara för att jag är så långsint. fast det roliga är att jag är inte så väldans långsint annars men mot honom är jag fan det.

Nej det är väl dags att sova nu. klockan börjar bli mycket och om jag ska orka dricka alkoholhaltiga drycker imorgon bör jag sova vid det här laget. fast tack gode gud för E! channel. är det nåt man kan sova gott till så är det de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback