booze cruise

jag tror vi har skrivit det roligaste arbete jag någonsin har varit med om. Jag och Hanna har skrattat i stort sett konstant under processen och fan alltså, den där Bo han är en riktigt pärla. Han har haft en uuunderbar resa och vi har njutit av varje sekund. Det är nästan synd om alla er som missar redovisningen =P

ja ikväll så ska det bli hockey för hela slanten. 17,45 drar bussen mot leksand där dom ska spela mot Björklöver tror jag det var om jag inte minns fel. himla nice. Och imorgon ska jag hem en sväng för att gå på seans och ännu mera hockey på fredag. dpå blir det derby i bahcohallen. De små asen från bålsta kommer och jäklar va me pisk dom kommer få.

Helgens kryssning var ju ett under i sig det också. Det hände väl inte så förskräckligt mycket spännande men det var sådär askul bara. Och har pratat med AVV Badanka så jag ska få jobba en massa i jul också. Tror det blir iaf 10 dagar eller nåt sånt. det är fullkomligt underbart!

livet leker, eller nåt sånt. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback