En magisk kväll

puh, ja nu kom vi precis hem från seansen. linda och andrea följde också med, himla trevligt. Det blev lite av en pärs det hela. fast på ett mycket positivt sätt. Fick svar på en massa frågor som jag länge tänkt på. Konstigt det där hur det egentligen är så enkelt. Man behöver bara lite vägledning. Det var länge sen jag grät så mycket som har gjort idag fast det har bara varit av lättnad och glädje, tack och lov.

Dagen har spenderats med kristin och linda. Fasikens va gravid hon är alltså. Han är ju beräknad den 8e lille kalvar men jag tror han kommer den 7e, bara för att jävlas med krull. =)

imorgon vill jag åka och shoppa. så antingen blir det västerås eller stockholm. vi får se vad vi orkar imorgon, jag och mor. och sen ska jag en sväng till farmor och sen till le kyrka. Tända ett ljus och visa min respekt och tacksamhet till mannen och de två kvinnorna som vi kan kalla dom. hahaha

Kommentarer
Postat av: Carro

Du har fått en blog award av mig tjohoo, se det som en för tidig julklapp =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback