inte min dag alltså

inte är det många saker jag har gjort idag som har blivit rätt alltså. min morgon var hysterisk. vaknade ett antal gånger inatt för att jag drömde mardrömmar om regntornados som luktade illa och liksom tände eld på sig själva. sen vaknade jag för sent för att göra nåt åt mig utan stack ut till cykeln bara för att se att det inte var nån luft i bakdäcket. sprang upp igen för att hämta paraply för det regnade visst. tänkte att jag pumpar däcket så kan jag nog cykla till skolan iaf. så ja det funkade ju. men sen visade det sig att paraplyet inte riktigt fungerade som det skulle. så blev ju lika blöt ändå. sen har det mesta bara rullat på oc inte funkat hela dagen. men men. inget att klaga över.

den här jävla hostan kommer att bli min död.

Kommentarer
Postat av: Elin

Huvva... Sånna där dagar är inte roliga... Men snart är det en ny dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback