imorrn.....

ja imorrn så åker vi. och jävlar va vi åker. kommer att bli en heldag med resande imorrn. hoppas att allt kommer att flyta på bara. annars kommer det bli jobbigt. men det ska nog inte vara nå problem. lite av min bittra sida som kommer fram sådär bara. och hostelet kan ju inte vara så underbart som det verkar!!! det går ju nästan bara inte. men ja, man ska väl aldrig säga aldrig.

jag ligger i min soffa och kurerar mig från va fan det är som jag har. känns som att det skulle vara en förkylning på gång ena sekunden (och det gör ju inget för det kan man leva med) och andra sekunden tror jag att jag har åkt på nån jävla magsjuka och nästa sekund så har jag cancer i äggstockarna. men ja, vi hoppas på förkylning! :)

imorrn så kommer jag även att få träffa min käre far som är och jobbar  i stockholm för tillfället så han skulle slinka in och säga hej när vi kommer till centralen.

nej nu ska jag nog faktiskt försöka börja packa eller nåt...lär ju inte ske förens 5 minuter innan vi åker imorrn men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback