haha, nämen det är ju min kusin

hahaha, satt just på le arosportalen och kollade runt lite och vem hittar jag inte om min kusin. han är en av dem som jag itne har haft typ nån kontakt med ever. har typ träffat honom 3 gånger i hela mitt liv eller nåt sånt. en gång på gatufeste, enköpingsborna vet att det är lääänge sen. då satt jag på anders axlar och undrade vem det var och när han gått vågade jag fråga. och samma sak på morfars begravning i våras. trodde det v ar nån av nikitinarna. men icke det var magnus. så nu minns jag ju hur han ser ut. hahahaha jag höll på att dö av skratt. han av alla männsikor. lustigt, väldigt lustigt.

nu är allt bokad och klart. i stort sett. bara tåg och buss här i sverige som ska fixas =) på onsdag bär det av mot onändlig shopping och ölhävning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback