jag ska sluta planera saker

ja inget har den senaste tiden som jag trott. senast idag så har min kväll  enköping förändrats drastiskt. skulle bli en chillkväll med tjejerna men nejdu, aldrig. de valde att istället åka till bålsta så antingen så ska jag bara ha en soft kväll med päronen som iof också är i bålsta under kvällen men iaf. umgås med dem när de kommer hem iaf och sen en tidig kväll. eller så flyr jag staden mot metropolen västerås. det känns som en av de bättre idéerna jag haft på länge så det lutar mot det. fast ja, om allt fortsätter som det börjad så kanske jag hamnar bakom en parkbänk på åsen, våldtagen och förstörd efter den väldigt oinspirerande promenaden hem från tågstationen som väntar när jag väl är framme i enköping.

nejnej, jag är inte bitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback