lovely weekend

ja det blev ju inte alls som ag hade tänkt det i helgen, preics osm jag hade väntat men ändå. fredagen spenderade mycket i väntan på diverse tåg och sen blev det en halv period hockey och sen lite mat å chill me krull å andrea. sen hemgång och kunde tyvärr inte sova så när pappa kom hem från stan där framåt 2 så satt jag och mamma fortfarande uppe och pratade och sen kom alltså en mindre nykter far. där kom kvalitetstiden med dom. sen blev det en jäkal massa västerås resten av helgen. en sväng till hälla på lördagsdagen för att inhandla present till jonas som blev vääldigt uppskattad. han satt och meckade med den där skäggtrimmern hela eftermiddagen. sen åkte jag till västerås på kvällen igen och drack och kollade på film. satan va dom där groggarna tog så igår blev det sängliggande hela dagen eftersom jag inte kunde röra mig. har även träffat the love of my life. en rottweiler named buddah. haha han var så jäkla söt. han följde mig överallt och jag fick inte gå på toa själv utan då skulle han sitta där med tassen på mitt knä. blev liite jobbigt men man kan ju inte säga nej till det där trollet.
idag blev det också västerås men idag shopping med mamma. så nu känner jag att jag har unnat mig lite grann. köpte bland annat ett par nya skor som jag kanske egentligen inte behöver men kunde inte lämna dom där. de hör hemma hos mig! träffade jessika och lina också, fan va sällan man ser dom. och kan inte bara alla sluta ploppa ut ungar hela tiden? jag hinner ju inte hålla koll på dom.  

så ja, tillbaka i borlänge och det enda jag vill är att åka härifrån. har varken ork eller lust att ta tag i allt som jag borde och det känns som att de här sista månaderna kommer bli förskräckligt jobbiga och långa.

Kommentarer
Postat av: Tessan

buddaz?

2008-10-27 @ 18:05:54
Postat av: Terese

hahaha, ja just han ja :P

2008-10-27 @ 22:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback