ofattbart

jag har inga ord. jag har ingen aning om vad jag ska säga eller göra. längtar tills jag vaknar imorgon och kan kolla på pappret från banken och se att det verkligen har hänt. jag är så fruktansvärt lycklig så det sprudlar i mig. men jag kan inte få den känslan att nå ut på nåt vis. har setat hemma hos carro som ett kolli. nils gick och smålog hela tiden och jag och carro stirrade antingen på varandra eller in i väggen. hahahahhahahaha, kan sånt här hända överhuvudtaget?

vilken jävla trygghet det här är alltså. mitt framtida boende är typ tryggat, jag kan kanske tillochmed köpa en bil. ska absolut inte göra det just nu. inga impulsköp av bilar här inte. även fast det kliar i fingrarna lite. men en resa ska det då bli.

just nu älskar jag världen, livet och carro! =)

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag älskar oss två och vår tur som fan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback