ojdå

har varit så jäkla trött i ett par dagar nu så idag tänkte jag slå på stort och faktiskt sova en liten stund på eftermiddagen. så efter maten så la jag mig tillrätta i soffan och satan va jag sov...i 3 jävla timmar. vaknade nu för typ 10 minuter sen och just nu håller halsen på att ta död på mig. säg fan inte att jag börjar bli sjuk. får bli til att knapra vitaminer nu ett par dagar så det inte blir nå problems.
nej fy satan, tanken var att jag skulle bli piggare. men det blir man fan inte när man sover i 3 timmar. så ja, ska jag gå och sova för kvällen nu och vakna vid 4 igen pigg som en mört? troligtvis inte...blir nog till att pina sig själv ett par timmar och somna sött senare.

jag är inte mentalt förberedd för snö. för allt i världen låt det vänta några veckor, eller år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback