trötter

fan är riktigt sliten. har varit en dryg natt. ville inte somna och när jag väl gjort det så blev jag väckt många gånger. tyvärr så är det ju så få människor här som tror på sånt så det är ingen idé att gå in på det nå djupare. spännande men dom kan fan låta bli mig när jag ska sova.

en intensiv vecka framför mig, tre fucking redovisningar och ett av arbetena började vi med idag. vi kommer säkert bli klara imorrn eller på onsdag men shit va drygt det är alltså. jag hatar melker!

jag har skaffat en ny kärlek. jag hade känslor för honom förut men nu har den blommat ut på riktigt. Thomas sabo in my heart! Vill köpa allt. så jövla snygga grejer. jag brukar inte vara så intresserad av smycken men nu jävlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback