vår alldeles egna skylt

Mitt i all hysteri som pågår i mitt huvud så fick jag punktering idag. väääldigt skönt att gå hem från skolan och få lite luft och bara få tänka på ingenting typ...det var välbehövligt. ser näästan fram emot travandet fram och tillbaka till skolan imorgon. då har det gått långt =P

och skylten ja, det är ju lite roligt faktiskt. jag och carro har nu fått en skylt. tänk alla som går där på kupolen och ser den och tänker fan attdet inte var jag. och så är det vi som har vunnit det. vad vi har orsakat liksom. det börjar nästan sjunka in lite nu. under eftermiddagen har jag lugnat ner mig och de där konstiga tankarna har fatkiskt börjat försvinna. himla slönt det iaf.

skulle ju ha följt med elin till den däringa kören men jag är så ofokuserad på allt så jag känner att det vore slöseri med både min och deras tid. får ta det senare när jag samlat mig lite. hoppas den verkar bra så det kan bli nåt roligt liksom.

imorgon ska jag åka hem!!! äntligen träffa mamma och pappa och jonasnus. behöver träffa dom och krama om dom. det har varit en ganska lång vecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback