atchoo

haha, idag är fan tusse i högform. han började med att plocka ur tops ur förpackningen som låg i en ficka och la dom på sängen och bet på dom tills dom var slut, då hämtade han fler. det ligger en jävla massa tops på sängen nu. han avslutade det hela med att äta ite polkagris. kattfan är helt galen i polkagris. haha. nu ligger han i mitt knä och är inte helt nöjd över att jag inte ägnar mig totaltåt honom. men ja, what to do. tror ändå att han ska få åka med päronenhem i helgen för det här med allergin är sjukt jobbigt. sitter hemma och snorar och typ nyser konstant. försöker göra det bättre med allergitabletter men nja, till viss del hjälper dom men inte helt.

hatar att börja 3 och inte ha nåt innan. heeelt värdelöst. man sitter ju bara och degar och väntar på att få gå till skolan. och ja, jag tycker att jag har setat här i en halv eveighet nu.

smellyou later

Kommentarer
Postat av: Carro

Är du allergisk mot Tusse?

Postat av: Terese

jag är väldigt allergisk mot tusse :(

2008-09-23 @ 17:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback