fan va jag saknar birka

ja kryssningen var underbar! bussresan gick rätt bra. första halvan fram till heby var inte så spännande men då pratade jag lite med jani i pausen där och blev pepp satan och resten av vägen satt jag som på nålar och längtade tills jag var framme för jag fick reda på att världens bästa inger jobbade. det blev ett kärt återseende. visst det var roligt att träffa de andra också men sen fick jag se honom, badanka i egen hög person. haha...lycka!
dom hade med sig en massa västeråsare och gotlänningar. det var asroligt folk och helt underbart. och sen visade det sig att sanna (även hon från birka) okså åkte och då blev lyckan total. får typ fjärilar i magen av att tänka på det nu bara. jag älskar birka, och allt som har med det att göra!

har även hittat ett hatobjekt på kryssningen, pust vilken nörd. men jaja. =P

åkte sen med jani banani och hans kära make och 2 av deras tjejkompisar till enköping. så fick komma hem en sväng och träffa päronen, sova på soffan och ta med tusse hem till mig! lycka!

men nu är jag i borlänge igen. och nu blir det nog lugnt ett tag med sånna äventyr som jag har sysslat med den sista tiden. fast vi ska fan åka på kryssning snart igen. och banani ska med! :p haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback