höstsvackor

ja förra året var jag absolut inte ensam om det och jag läste just nu ett par bloggar och jag verkar inte vara ensam om det iår heller. då kan vi ju vara bittra ihop om inte annat. fan alltså. jag trodde jag hade koll på läget och sen kom smörgubben och förstörde verkligen allt.
pratade även med min kära mor och hon hörde att jag lät lite bitter och jag sa väl mellan raderna att höstsvackan var på gång och hon svarade: "Ja jag har bara väntat på det." Hon verkar nästa känna mig bättre än mig själv.  jag har förträngt föregående höstar men ja, tydligen har jag alltdi varit mer eller mindre på detta vis.

imorgon ska jag supa bort mina sorger och kolla på när alla äter kräftor...är det kårkväll verkligen?

Kommentarer
Postat av: Elin

Det ÄR kårkväll. UTAN tema för en gångs skull! Hoppas vi kan få dig på bättre humör imorrn för då jävlar är det fest!

Postat av: Carro

Varför ska du inte äta kräftor?

Vem fan är inte lite småbitter då? Fast för mig beror det absolut inte på hösten, hösten är min favoritårstid you know. Men Borlänge är fan ett djävla enormt rövhål.

2008-09-24 @ 23:09:58
URL: http://fittler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback