less

varför ska jag bli såhär varje höst? eller inte varje men första hösten i borlänge var ett undantag, då var allt så nytt och spännande...eller nåt. Jag är så less. fast nu har jag ju tagit tag i det mer än föregående år, gör en massa saker så jag inte ska kunna känna efter så jäkla mycket. så snart är det dags för kryssning igen, den 17e närmare bestämt om allt går som det ska. men när jag inte har nåt inplanerat direkt då tar jag mig inte för nåt och blir less på mig själv. fan alltså, hatar när man känner att tiden bara rinner förbi och snart är man 80 med blöjan på och dreglar i sin egen mat. nej usch. svacka kan man kalla det. men ska inte bli som förra året, då var det extremt. önskar att jag hade en bil så jag kunde åka och hitta på saker hela tiden och obehindrat med pengar såklart. men så kul ska vi inte ha det.

nej nu ska jag tillbaka till pluggandet igen...jag orkar verkligen inte med det här................

Kommentarer
Postat av: Tessan

http://www.youtube.com/watch?v=NbwpgyRUv5g

2008-09-23 @ 18:23:01
Postat av: Elin

Känner igen mig, men konstigt nog kommer mina "less-perioder" på våren.

2008-09-23 @ 19:58:27
URL: http://tribute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback