Analyser, och mer analyser

Satan effektiva är vi iaf. Blev en kort dag idag, riktigt skönt. Och ändå så har vi gjort hälften av analysen typ. Har dock de lite tyngre bitarna kvar så vi är ju inte klara kan man ju säga. Fast på god väg!

efter att jag skiljts från hanna så åkte jag till kupan en sväng för att bara traska och hylla denna dagen som har gett oss lite slantar på kontot. råkade nog överdriva en smula. Fick med mig fyra kassar hem + en glass som jag ska gå ut och sätta mig i solen och äta nu. Ska bara kolla igenom det jag har hadlat lite först. Fast blev mest en massa basgrejer så det är nog mest att hänga in det i garderoben. Den här slösargenen som jag har lagt mig till med är ju inte direkt en bra grej som kommer dra ner mig i träsket med nudlar och småsten sista veckan innan löning, men jag roligt på vägen! =P

Kommentarer
Postat av: carro

Jag har också fått den dåliga vanan..skitstörigt!!

Men som du skrev, kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback