Hetshetshets

Ja nu är jag fan klar med dom där satans enkätjäklarna. nej, jag är inte bitter! 

Satan va less jag var när jag åkte hem. Stannade vid Ekolskrog (10 min från enköping), så det var alltså en helvetes lång väg kvar efter. Arslet hade domnat redan när vi gick av vid terminalen och har liksom inte vaknat sen dess. Och alltså, det största misstaget ever kan ha varit att vi har åkt när det är påsklov. Förra veckan när jag åkte var de barn till förbannelse på bussen, men då höll de sig skapligt lugna. Idag var det hysteriskt. Två syskonpar som typ var 4-7 bredvid, en typ 2 åring två säten bakom. Sen hade vi det vidrigaste, en mor i 40års åldern som satt och ammade sin typ 4 åriga son varenda gång jag råkade titta åt det hållet. Nej ungar är inte söta om jag inte känner dom, eller om de är tysta.

Imorgon blir det troligtvis grillning och kanske en skvätt alkohol. Sen på fredag ska jag hem och arbeta lite. Ska göra en insats på Återskens konsert, som vanligt. Ska bli skoj, även fast jag inte tror att den är konserten inte kommer vara lika bra som de brukar vara. Fast ja, jag har personligen lite svårt för några av låtarna som dom sak göra, men de kommer troligtvis vara lika bra som alltid. det lär ju visa sig om inte annat.

Dags att lägga sig och försöka somna, imorgon blir det ännu en heldag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback