Mina puddingar!

Fan vilken helg, helt underbart. Jag tar tillbaka allt jag sa om att jag showen inte skulle bli så bra som de andra. Det här var fan det bästa sen Beatbox. Satan alltså. Jag vill bara visa upp dom för hela världen för dom är så jääävla bra! Tror det är svårt att förstå vad det är om man inte har sett dom men alltså, det är så sjukt häftigt. Och herman är polare med trummisen som är med i singing bee och han var där igår och tittade och han hade sett både the producers och buddy holly musikalen i veckan och han sa att Återsken var bättre. Bättre sånginsatser och mer genomarbetat. Det är rätt bra betyg måste jag säga. Det tråkiga är ju att det är över så fort, skulle inte ha nåt emot att köra ett par helger till =P


Är så fruktansvärt trött nu så jag håller på och faller ihop. Ska försöka hinna förbi Linda tänkte jag, ska bara ta tag i mig själv och försöka lista ut var mor och far är med bilen. =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback