Sommar?

Fint väder! Solen skiner och jag är lycklig!

Ännu en dag i uppsatsens tecken. Har fått jäävligt mycket gjort och idag har humörsvängningarna inte alls nått sånna dalar som det ibland kan göra. Nu satan ska det analyseras en massa och sen börjar det ju faktiskt bli klart. Läskigt.

Jag upptäckte nyss att jag får ha sovmorgon lördag och söndag ju. Vi är ju lediga från allt på helgen och de senaste helgerna har det ju varit en jäkla massa annat som händer så det ska bli såå jäkla nice å bara vara. fast blir nog en kupolensväng eller nåt också. Tror dock att jag ska hålla mig lugn med alkohol, kan vara nice och fortsätta min vita period en vecka till eller så.

roligast idag: !Ingen uppfattning! hahahahahaha, humor när den är som sämst! =P

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ingen uppfattning! Haha, så jävla kul, helt klart humor när den är som sämst, Christofer trodde nog på allvar att vi är dumma i huvudet när jag gjorde misstaget att berätta det för honom :P jag tror vi ska hålla vår dåliga uppsatshumor för oss själva, det är nog bäst för alla :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback