uuunderbar kväll

Nej det blev ingen kryssning och ja jag slutade på joar. Men satan va kul jag har haft.
Det hela började på eftermiddagen när jag satt ute och pratade skit och drack kaffe med mor min. Vi pratade gamla minnen och hur mongo vi egentligen är. Vi slutar aldrig att facineras av oss själva, lika egocentriska hela familjen. Sen mötte jag upp krisitn och andrea på coop för att handla middag som vi skulle äta på vår tjejkväll. Vi hade nog alla trott att vi skulle bli flera men det slutade med andrea, kristin, camilla och jag. Vi hade hur kul som helst när vi gjorde allt, jag som husmor, andrea som fåfång tånåring och kristin satt och drack vin strax bredvid. Lite senare joinade cornelia och tove in och diverse spel spelades. Det blev en massa skiathos snack eftersom tove jobbar där och ska dit om en månad (avundsjuk? jo tack!).

Sen bar det av mot joar. Vi ville vara där tidigt eftersom det är påsk och poodels skulle spela. Då brukar det vara mycket folk. Vi kom nog vid precis rätt tillfälle för 5 min efter oss kom massan. Träffade miia som jag pratade om i förra inlägget vilket var år och dar sedan och satan alltså, där kan man snacka sentimental. Hade inte Lina dragit iväg henne hade vi nog kunnat stå och prata hur länge som helst! Pudlarna spelar typ jämt i enköping, och har gjort det ialla världsliga tider så det tänkte nog jag och milla skita i men rätt som det var stog vi längst fram vid scenen och hoppade. Sen var klockan typ dags och gå hem, jag drog med mig krull och tirani(?) till garderoben för jag och rikard hade bestämt dejt för hemgång. Vi traskade runt hela stan typ för att först hämta min cykel och sen hans och sedan cykla hem mot fanna. Vi bor typ bredvid varandra så det har blivit lite av en tradition att ta sällis när vi ses på joar. Som alla vet så hatar jag att gå men, dom där 40 minuterna gick på en sekund typ. Satan va den karln är trevlig. Synd att man träffar honom allt för sällan.

imorgon bör det tillbaka till borlänge och jag hoppas att alla är inställda på kalas på tisdag kväll. och då menar jag ALLA. Tisdagsklubben ska slå måndagsklubben med hästlängder! Vår blåa sångbok och våra vackra nunor kommer att göra succé!

Nej det kanske är dags att försöka sova?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback