Vårkänslor

haha, förra inlägget sket sig liksom. fast jag älskar er lilla syjunta bland kommentarerna =P

Jag är typ über nervös inför den här helgen. Först idag är det bussåkning och sen imorgon. Ja, jag tror inte jag behöver säga nåt. Jag kan fan inte fatta det. Men vi får ta en dag i taget. Måste ta mig igenom den här först. fast jag har inte lika mycket ångest äver bussresandet idag som jag hade ig¨r. Jag tror det är solen som stillar mina nerver. TÄNK OM DET ÄR VÅR PÅ RIKTIGT NU? wünderbar!

Nej dags att kolla så allt är packat, jag är klar och alla böcker som ska med är med. Snart blir det sova på bussen =P

Nu fick jag ett jätte earch efter alla här i borlänge, tänk va roligt vi hade i våras!!!! En tisdagsfylla här efter påsk kanske? =D

Kommentarer
Postat av: Carro

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Jag bangar inte!!

Postat av: Terese

Nej det vore fan. för hedersgästen kommer att vara vår kära sångbok. JAG ÄR FÅNGAD AV EN HARMYNT!

2009-04-04 @ 19:31:22
Postat av: Hanna

Tisdagsklubben here we go!!

2009-04-07 @ 15:45:13
URL: http://hannna.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback