ännu en sista.

Sista dagen på jobbet för den här gången! lite trist kan man säga. fast jag kommer ju att springa här ändå och träffa alla eftersom ajg ska vara på båten framöver. Så värmländskan kommer att leva vidare!!!

Ja i onsdags var jag ju på bio med carro. himla nice! blev först en kebab sen kaffe coh slutligen bio. Linje 1-2-3 kapad, ganska bra film faktiskt. Skulle aldrig ha fått för mig att kolla på den själv så det var bra att carro var med och fick mig att släppa mina gamla mönster. En annan rolig incident då var att medan jag väntade på carro så gick jag och strosade på kicks och åhlens i typ 40 minuter. efter typ 20 började ordningsvakterna förfölja mig och trodde nog att jag var en tjyv. så jag gick ut från åhlens och stog och hängde som en hemlös mot en stolpe istället! haha.

Nej satan va hungrig jag är, ska nog gå och se om det finns några av mina kakor kvar för det är inte lunch förens om en timme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback