Boppers

Mor och far fick en ny bekantskap på le cruze, han som gör basstämman i boppers. Ingmar. jag tyckte jag kände igen honom när han gick bredvid dom när de var påväg av men trodde ju att det var för att jag kanske checkat in dom men icke. Det var han, i egen hög person. eftersom jag är lite av ett fan av dem (dock itne i närheten av vad min bror är) så är det ju lite roligt. Det är ju alltid kul med kändisar och det där är ju ltie special. Han coh hans fru Tina verkade trevliga även fast jag hann prata med dom så mycket men dom ska hem till päronen och hälsa på så då kommer jag att vara som ett plåster =P haha

Och ja, Yackzonz kommer att slå igenom, allså ligger det inte längre på is. Eller vad säger du Värmland? Vi kommer att bli stora med hits som: "I garderoben", "Stygg", "Jordsången", "Det är så du får mig att känna" och "Mannen i spegeln".

Kommentarer
Postat av: Maria

Jajamen Tess!! Vi kommer bli enorma - världsturné räknar jag mé!! :)

2009-08-06 @ 09:43:10
Postat av: Tessan

i garderoben? vilken är det?

2009-08-06 @ 10:14:57
Postat av: Terese

Ja den heter väl in the closet eller nåt sånt. =P haha. Föresten tessan, är du ledig nåt typ den 19e? jag tänkte försöka åka på en kryssning och tänkte om du vill med! =)

2009-08-06 @ 10:19:31
Postat av: Tessan

nejnej, då jobbar jag så klart. jag har ett cp-schema för augusti. jobbar bara korta pass. som kompensation jobbar jag typ varje dag ist.

2009-08-06 @ 18:37:44
Postat av: Terese

Men jäkla skit alltså. vi måste göra nåt åt dina cp tider.!!!! =P

2009-08-07 @ 21:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback