kexet

Just another beautiful day at work. Tema idag: Värmland (såklart) och bokstavskex. Maria går omkring och sprider glädje genom att dela ut små meddelanden med våra inloggningsnamn i bokningssystemet. Underbart. =)

Igår blev det middag på fridays med the järngäng kan man säga. mucho trevligt. drack gudomliga mojitos (uttalas moschito) med jordgubbesmak. Det är sorgligt att sommaren går mot sitt slut. Vi har haft det jääkligt nice alltså. förra sommaren var rolig men den har inget att komma med mot den här kan man ju säga.

Nu måste jag börja förbereda mig mentalt för att köra hem härifrån till enköping ikväll. Har aldrig kört i Stockholm och det är väl inget som jag hade tänkt att jag skulle behöva göra heller så det är lite scary kan man säga. Men ja, det löser sig nog. Som tur är är ju pappa med och guidar. Han och mamma har varit på kryssning så de väntar på mig tills jag slutar. vilka pärlor! =) haha kanske man kan få sig nån god lagad mat efteråt sen också. great.

8 arbetsdagar kvar till ledighet!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh så underbart att läsa!! Visst har vi haft det bra. :) Så sköööj! Måste ses o hitt på nå bus framöver, visst?



Puss

2009-08-06 @ 12:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback