pirrigt

Satan va nervös jag är. Imorrn börjar nya jobbet och ja, jag vet inte vad jag ska ta mig till. Det ska bli så roligt men det känns så konstigt. och jag har väldiga problem med hur jag ska packa, kommer ju ändå att var borta i en vecka.

finally så börjar min förkylning gå över. Har varit krasslig sen förra måndagen. Fast typ i torsdags kunde jag ju börja vara normal igen så sen dess har det bara varit andningsproblem. =P haha. Men ändå, kan vara skönt att vara i tip-top form imorrn. gaaah, det pirrar i magen!

måste bara berätta om mitt lilla klipp. igår var jag på stan med linda, kristin och kasper. det skulle inhandlas skor så kasper kan börja traska ordentligt. vi gick till skoaffären som ändå säljer rätt bra skor och jag hittade en liten realåda. Jag kund einte låta bli att köpa några nya tygskor och priset var rätt överkomligt. 70kr för två par. haha, jag var så lycklig. så idag åkte jag ner med mamma så hon ockås kunde ta en titt i fyndlådan. Blev lite smått utskrattad i helgen för alla mina skor som står i hallen, förstår inte vad han menar med det. Det står ju bara 12 par där och en hel svart soppsäck i förrådet!!! alla kvinnors rätt att ha en jävla massa skor!! =)

har just setat och läst dagens EP (enköpingsposten) då det var ett stort repotage om bangolfen. det har varit DM i helgen och det gick ju rätt bra om man säger så. fast jag skäms så mykcet över repotaget. fine att dom skriver en liten insändare men att ha en bild på pappa och tommy när de posar framför en bana och sen en bild på jonas när han står och slår. ja, jag vet inte. så intressant är det absolut inte med bangolf för de som inte är insatta. Alltså det var en helsida och på halva den är pappa med på bild. Puh, hoppas han inte får storhetsvansinne! =P

Och måste också säga att fredagen var guld alltså. middag och drinkar på fridays med några av världshistoriens roligaste människor. Maria, Adam, Ida och Eva AKA Sirpa- tack! =)

back to packing!

Kommentarer
Postat av: Hanna

don´t worry! det kommer gå skitbra :) och man behöver inte så mycket kläder, man har ju mest bara jobbkläder ändå :) typ två omgångar vanliga kläder och så ett gäng underkläder brukar räcka bra :)

Postat av: Anonym

Tack själv för i fredags!! Gaaalet kul, shit vad jag garvade. Hade skavsår i ögonvrårna i lördags morse för att jag torkat så mycket skrattårar!! Lycka till imorrn! Puss

2009-08-25 @ 21:42:57
Postat av: Maria

Tack själv för i fredags!! Så galet roligt, länge sen jag skrattade så mycket! Hade för fasen skavsår i ögonvrårna i lördags morse för att jag torat så mkt skrattårar! Tänker på dig imorrn, lycka till!!! Puss o kram

2009-08-25 @ 21:45:32
URL: http://mecb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback