Lovely day...men samtidigt inte

Fick just underbara nyheter, det var det bästa med heeela dagen!!! Har tänkt positiva tankar om det länge nu men att det skulle kännas så bra hade jag aldrig kunnat tro! uuunderbart

fast det är lite tråkigt på kontoret nu när inte maria är här. Nog för att det har varit fullt upp hela dagen och man har inte haft tid att prata med någon överhuvudtaget men ja, man hade ju blivit van vid allt gapskratt. =P och det är ju fortfarande en massa trevliga människor här. Skönt att få en uppdatering om hur mickeJ har det också! =P

Trött som fan kan man säga att jag är. Går lite som på sparlåga och ska bli jäkligt skönt att ha lite semester nästa vecka. Äntligen få sova ut! =)

Imorrn blir öla med carro också. hoppas på att jag inte är så trött som i helgen när vi skulle festa till det. drygtdrygt!

oo, ett trevligt samtal från Hanna precis, får nog finbesök den 17e ;)

Nästa projekt; beta av kön!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

vems kön ska du beta av?!?!



hoppas på en kväll full av skitsnack och skratt den 17e, och kanske lite vin ;) hihi

Postat av: Terese

hahahahah, ja nåns kön ska vi nog kunna hugga av men jag tänkte nog mest på telefnkön :P haha

2009-08-12 @ 16:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback