Vad sa du faktiskt?

*Meddelandet som följer är på värmländska med en touch av snusgubbe*

Ännu en klassiker från våra kära "snusgubbar" som åker med oss. faktiskt är ju ett väldigt populärt ord hos dem och "Vad sa du faktiskt" var ny även för mig. Trevligt kombination av meningsbyggnadsfel och mongolitet.
En anna rolig sak med dagen var ju att 20 över 5 (när det är som mest folk i terminalen) så lägger vårt bokningssystem av i cirkus en kvart. Rätt mycket folk kvar att checka in och le guest var not så happy faktiskt.

Annars har det varit en sorgens dag. Marias sista dag. Även Åsas, fast mias tog hårdare av nån anledning. =P När jag senare såg MickeJ på tåget så var det inte långt till tårarna. jag är väldans sentimental och tårarna är aldrig långt borta och det är så satans drygt med avsked. Kanske var lika bar att du missade mig i terminalen ;) Fast ja, det är ju inte sista gången mia å tess kommer gå loss, men ändå. Nästa vecka kommer det att kännas jäkligt tomt alltså. typ bara jag och adamo kvar of the summerbirds, och vi har just upptäckt att vi har blivit paddor, en bitter upptäckt.

Satt precis och muttrade lite över att grannarna spelar jävligt hög musik och skriker som galningar mitt i veckan igen. Men kom på att det ju är fredag faktsikt. Så de flesta vanliga människor är ju lediga imorgon. puh.
Nån som vill med på kryssning imorrn föresten? Jag är assugen på att åka men vet inte om jag vill åka själv faktiskt.

Time for bed. =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Chedva! aka Ursula.. "det här är mycket konstig faktisk" var det första jag tänkte på :P vad är det med såna dära och faktiskt?!?!

Postat av: terese

Ja det är fan den stora frågan!!! =P

2009-08-10 @ 14:32:59
Postat av: Maria

Tussigullan då! Som sagt, kanske lika bra att jag missa dig i terminalen, hade fan blitt för mkt. Fick ju bamsekramen av Eva sen, så det blev nästan lite snörvel där vid t-banan. Men imorrn intar jag kontoret en stund, ser jag verkligen fram emot!!! Puss

2009-08-10 @ 15:32:35
URL: http://mecb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback