Arga lappen

jag skriver här istället för att sätta upp en arg lapp i trappen.

Men satan alltså, visst att dom brukar ha fest på helgerna och det är rätt lyhört. Det ska dock int vara på det här viset. inte när klockan är strax efter 12. Visst jag sitter bara hemma och tar det lugnt men ska man itne kunna göra det utan att jag hör precis vad dom spelar för musik. och eftersom dom spelar så hög musik så måste de ju cokså skrika väldigt till varandra, vilket hörs. Sen vettefan om dom inte är efterblivna för dom måste verkligen antingen slänga möbler eller sig själva i golvet heela tiden för det donkar och har sig och snart kommer dom att komma igenom taket ner till mig. Sen har dom även sprungit mer än vanligt i trapphuset och typ jagat varandra. De springer väldigt fort vilket resulterar i att de springer in i min dörr på vägen ner. Även här skriks det. Svensk som jag är så skulle jag aldrig få för mig att springa upp och säga till heller. Men om dom gör som dom brukar så kommer det snart att skrikas: NU GÅR VI, och sen vara ute typ trekvart senare. Oj hoppsan, nån fyller år. Jag må han leva för fulla muggar.

Nej nu ska ajg vara lite social och sen blire sova. Första lediga helgen sen kung orres tid också, lovely! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback