Ett ärofyllt uppdrag!

Igår ringde min bror och frågade om ajg itne kunde komma över en snabbis, och självklart kunde jag det. Så gick dit coh gosade med Alicia för andra gången den dagen. Sen kom frågan, Vill du vara fadder till Alicia? Självklart! En sån fråga går det ju inte att säga nej till. Så jag och Helenas syster ska vara faddrar. Det är ju samma sak som gudföräldrar men det heter tydligen faddrar när det är på det här viset. =)

Ja i förrgår så tog jag svinvaccinet. Just nu är det som en lårkaka på armen men febern har gått över iaf. Igår satt jag och svettades och frös om vartannat på jobbet, men det gick ju bra det också. Jag brukar inte bli så sjuk av feber så det var ju inte problem att jobba iaf. och visst för att jag har en rätt låg normal temperatur (runt 36.5-36.7) men igår var jag nere i 35,5 ett tag. Då var jag lite fryssen kan man säga. brr.

nej nu ska jag gör lite mat innan det är dags att åka till jobbet igen. Och ikväll när alla ska på julfest efter jobbet så ska jag åka hem. och satan va skönt! haha, vet inte jag är lite sjuk men har då ingen lust alls att åka på nåt sånt. Det tar tillräckligt lång tid att åka framochtillbaka, behöver inte spä på det ännu mer!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback