Ångest

Tydligen var det värre än jag hade trott i fredags med telefonpinsamheterna. Har inte vågat kolla på telefonen förens nu, trodde jag var redo men ack så fel jag hade. Var länge sen jag hade sån här kukångest* alltså. Speciellt efter det vackra mötet på Hälla. Tyckte då att det bara var lite roligt men nu skäms jag. Inte för själva händelsen i lördags men vad jag gjorde natten innan. Varför gör jag såhär? puh, kommer nog inte bli många timmars sömn inatt, en massa grubblande istället skulle jag tro. Har ju iaf min kära Tusse här som har en gosdag. Var ganska länge sen han var såhär gosig, han sitter just nu på min arm. =)

Har varit lugnt från pinsamheter idag iaf. Kristin häng hela dagen. Vi var även med mor upp på maxi så hon skulle få titta på Larz-Kristerz. Vi satt dock och fikade istället. Det räckte med att höra!

Nä kanske är dags att väcka far som sover på soffan och gå och lägga sig och grubbla?!

häädå
 


*Dagen efter fylla ångest, behöver inte ha nåt med kukar att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback