Disco såhär på morgonkvisten

Eller det är ju inte morgon längre men ändå. Brandkåren är i mitt hus och övar på nåt. troligtvis rökdykning eller liknande för de använder sig av discorök som kommer in i min lägnehet och gör det hela lite rökigt. Jag ser i stort sett ingenting. Igår var första dagen jag var här och upplevde det, när jag kom ur duschen. Jag funderade en sekund över hur jävla varmt jag måste ha duschat eller så mådde inte mina ögon som dom borde men kom strax på att just fan, brandkåren. Sen blev det bara värre i typ en kvart och här gick jag omkring och hostade och nös så mycke tjag orkade. och det blev ju samma sak idag dårå. Det är påväg att försvinna nu men det luktar så skumt så gillar inte riktigt det här. Fast det är ju bara imorgon kvar också.

Ja skolan, går bra. Stressar ihjäl mig men annars är det kalas :S

Nej ajg ska väl börja klä på mig eller nåt. Till vägverket och luncha nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback