effektiv? jo tack.

Ibland blir jag stolt över mig själv. Idag har jag fortsatt min resning av kläder som jag lite halvt påbörjade härom kvällen. Nu har jag gjort klart det tror jag och 2½ soppsäck senare så får jag faktiskt plats med allt och byrån går för första gången på ett år att stänga. Känns bra satan. Jag är en samlare av högsta klass och spar precis allt som är kopplat till nåt bra minne, vilket är väldigt mycket. Jag har så mycket skrot överallt som egentligen inte gör någon nytta men jag kan inte ta mig för att slänga den lilla flaggan vi fick på drinkarna i grekland eller tröjan jag hade på mig den dagen som jag klarade teoriprovet till körkortet. Jag kommer ju definitivt att komma ihåg grekland eller att jag klarade teoriprovet även fast jag inte har kvar dom grejerna, men jag kan inte slänga det.

Nej nu ska jag göra mig klar för kalas ikväll. Ska bli askul men vettefan va jag är på för humör. Jag vet att jag är å¨bra humör men vilken slags fylla jag är redo för alltså. ska dock försöka att inte skämma ut mig lika mycket som förra veckan. pust, har knappt kommit över det än. Ska jag lämna telefonen hemma kanske? Nää, troligvis inte.

Nej dags för duschen. see you later puddingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback